Računovodenje, knjiženje in davčni vidik aktivnih dohodkov v času korona krize

KRATEK  ON – LINE SEMINAR O AKTUALNIH TEMAH V ČASU KORONAKRIZE

Zaradi mnogih vprašanj in dilem računovodskih delavcev, ki se ukvarjajo z obračuni in knjiženji aktivnih prejemkov svojih zaposlenih v času korona krize, smo se odločili, da naredimo delavnico na temo, kako obračunati in knjižiti najrazličnejše osebne prejemke, ki jih prejemajo.

Seznanili vas bomo kaj stroški obračunov osebnih prejemkov zaposlenih pomenijo za delodajalce, kaj za delojemalce, kaj je z letno napovedno dohodkov fizičnih oseb in kako je treba dohodke fizičnih oseb poročati na obrazcu REK 1.

VSEBINA:

  • Obračun prispevkov za PIZ, socialno varnost ter akontacija dohodnine ter krizni dodatek.
  • Knjiženje državne pomoči in oprostitev plačila prispevkov PIZ pri gospodarskih družbah.
  • Knjiženje oprostitve plačila prispevkov pri samozaposlenih.
  • Knjiženje državne pomoči – temeljni dohodek pri samozaposlenih.
  • Obračun plače za delo v organizaciji in delo na domu ter knjiženje vseh prispevkov, akontacije dohodnine in izplačila.
  • Obračun in knjiženje stroškov na čakanju na delo ali višje sile.
  • Obračun bruto minimalne plače in osnova za obračun prispevkov.
  • Vračilo državne pomoči.
  • Izplačilo nagrade za uspešnost poslovanja.
  • Regres za letni dopust in odpravnine.
  • Odgovori na vprašanje udeleženk / udeležencev.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:

  • računovodjem,
  • vodjem računovodskih servisov,
  • knjigovodjem,
  • začetnikom na področju obračunavanja stroškov dela,
  • vsem, ki jih navedena vsebina zanima.

PREDAVATELJICA

doc. dr. Lidija Robnik, Poslovno svetovanje in izobraževanje

Predavateljica je samostojna podjetnica, ukvarja se s podjetniškim svetovanjem in izobraževanjem. Je članica izpitne komisije za potrjevanje Nacionalne poklicne kvalifikacije računovodja, knjigovodja in organizator. Je predsednica odbora za izobraževanje pri društvu računovodij, finančnikov in revizorjev Maribor. Predava na višjih, visokih strokovnih šolah ter fakultetah v dodiplomskih in podiplomskih programih. Izvaja najrazličnejše strokovne seminarje in je urednica in soavtorica različnih strokovnih publikacij ter priročnikov s področja računovodstva, financ, kontrolinga in davkov. Ima praktične izkušnje z vodenjem računovodstva in financ v industriji, bančništvu in gradbeništvu.

Kotizacija in plačilo

Cena webinarja na osebo znaša 120,00 EUR + 22 % DDV (146,40 EUR) in vključuje seminarsko gradivo.

Plačilo

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na transakcijski račun SI56 0201-1001-4816-764, NLB d.d., Ljubljana, sklic: 8005. Račun boste prejeli po zaključku seminarja. Prijave sprejemamo do zapolnitve mest. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Datum

01 Jun 2020
Expired!

Čas dogodka

9:00 - 12:00

Čas dogodka

  • Časovni pas: America/New_York
  • Datum: 01 Jun 2020
  • Ura: 3:00 - 6:00

Cena

120,00 EUR + 22 % DDV (146,40 EUR)

Organizator

Urška Kavčič Rihar
Telefonska številka
01/5897-652
Elektronski naslov
urska.kavcic-rihar@cpu.si